من یه مامان منتظرم

روزهایی ازجنس ترش وشیرین

1394/8/28 14:07
نویسنده : نسترن
849 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم مرسی ازدلای مهربونتون ان شالله خبربارداری تمام کسایی

که چشم انتظارن...

این روزهاگاهی خوشحالم وازته دل میخندم ولی گاهی استرس تمام

وجودمومیگیره وبدنم به لرزه درمیاد ترس اینکه برم سونو وخبرای بدی بهم بدن

واقعا ناراحتم میکنه مرتب دست به دعا وخواهش وتمنای خدا هستم که برام

اتفاقات ناگواررقم نزنه وناامیدم نکنه سرنمازذکرشومیگم والتماس میکنم نی

نیموبرام نگه داره رازونیازکردن باخدا حال خوشی بهم میده اینمدت .چون احساس

میکنم همینکه باردارم کرده لطف بزرگی کرده وبهم نگاه کرده منه سراپاتقصیرو بنده

ایی که گناه های زیادی روبه درگاهش کردمغمگین ازش خواستم به حرمت بنده های

خوبش روموزمین نندازه ونذاره اینبارشکسته بشم وبازم زندگی تکراری وپراسترس

وانتظارقبلی روتجربه کنم..حالاکه انگیزه خوبی برام ایجادشده وباعث شده ازحالت

عصبی وپرخاشگرقبلادربیام حالاکه دوباره نمازام رومیخونم حالاکه ناامیدنیستم

ازش...دستموتودستش نگه داره وولم نکنه به کرم وببخشش ورحمش

بیشترازهرزمان دیگه ای محتاجم... خدایا التماست میکنم محفوظش بدار چنان که

خودت حی وقیوم هستی بچه منو هم زنده وپایداربه درگاهت قراربده

 

الهی امین خدای خوبممتنظر

 

راستی ازاحوالاتم قبل ازتاریخ پریودی واینکه بفهمم نی نی دارم دوست داشتم

بنویسم دوسه روزمونده به تاریخم وضعیت معدم ریخته بودتوهم اسیدمعدم

زیادشده بودومزه بدی روتودهنم احساس میکردم.اب که میخورم تلخی دهنم

رواحساس میکردم.سینه هام متورم شده بود ویکم دردمیکرد.شب قبل ازپری تمام

بدنم گرگرفته وحس ضعف داشتم.کم کم داشتم به حالتام شک میکردم ولی چون

کیست داشتم وبقیه فولیکولام کوچیک بودن اصلا شانسی نمیدیدم هرچند یه

درصدکمی امیدواربودم ولی به روی خودم نمی اوردم توی پرانتزبگم که اینماه که

جواب ازمایش بارداری مثبتموپیش دکترم بردم کلی توصیه های تغذیه ای بهم کرد

که روزانه یک وعده گوشت بخور میوه وسبزیجات زیادبخور شب یک لیوان شیروصبح

هم یک لیوان گفت که جیگرنخورم  وبه زندگی عادی خودم ادامه بدم وبهیچوجه

فکرای منفی نکنم واسترس نداشته باشم ازبس من سوال پیچش کردم درمورد

سقط وچیزای بدبد که باهام دعوا کرد خندونک تودلم گفتم نمیدونه ازذوق وترس ونگرانیه

این حالتا ازاینکه چشمم ترس خورده بخاطر اتفاقاتی که هم برای خودم افتاده هم

برای دیگران بایدبهم حق بده نگران باشم ولی خب اون دکتره ونمیتونه بشینه پای

درددل من ووظیفش اینه نکات کاربردی روبگه ولاغیر خلاصه ازش پرسیدم

چطورامکان داره باکیست و... گفت امکانش هست همون کیسه تخمک رسیده

وخوبی بوده باشه وتوسونوتشخیص داده نشده وهمون لقاح پیداکرده کی چی

میدونه.فعلاکه تادوهفته دیگه بایدصبرکنم توسونوهمه چیزمشخص میشه.روزی که

قراربود پریودبشم دیدم خبری نیست شبش فشارم بشدت افت کردوبی حال شدم

بدنم داغه داغ بود دیگه تحمل نکردم وبی بی چک روزدم وبعد هم بقیه ماجراخندونک

 

ان شالله خدا قسمت بقیه چشم انتظاربکنه که خودم چقدرمنتظراین لحظه بودم

خودش میدونه

پسندها (9)

نظرات (9)

مامان دوقلوها
28 آبان 94 15:01
سلام تبریک می گم ان شاالله دو هفته دیگه که بری برای چکاب قلب خیالت حسابی راحت میشه و دکتر بهت بگه یه کوچولوی ناز و سالم رو از خدا هدیه گرفتی... خیلی مراقب خودت باش و تا مینوتی فکرهای مثبت بکن...
پروین
28 آبان 94 17:40
حسابی مراقب خودت باش و استرس به خودت نده من مطمینم که نینی جون محکم به دلت چسبیده کی میری که صدای قلب کوچولوشو یشنوی عزیزم ؟
مامان نسرین
29 آبان 94 15:09
عزیزم از همین الان شروع کن و روزی یک جز قرآن بخون اگه مرتب بخونی تا پایان بارداری انشاالله سه بار قرآن ختم میکنی من دو بار ختم کردم هم به خودت هم به جنین آرامش میده و اثرات مثبت زیادی تو روحیات بچه در آینده داره اگه از همون دوران جنینی با کلام خدا مانوس بشه همیشه همینطور میمونه ،خدا نگهدار هر دو تون باشه انشاالله
مامانش
29 آبان 94 21:27
مبارکه عزیزم. به سلامتی
بابای ساجده
30 آبان 94 0:40
سلام خدا روشکر . خیلی خوشحال شدم از خبر
مادرمنتظر
30 آبان 94 8:34
عزیزم استرس براتون سمه.عادی عادی باشین.ان شاءالله میرین سونو و همه چیز خوبه.از الان میگم احتمال نودوپنج درصد نی نی تو دلیتون یه دخمل مخملی نازنینه . چیزهای ترش.فلفل.زرشک.زعفران.کرفس. جگر.نخود .آویشن .خطمی. سنا توی بارداری ممنوعه استفاده نکنین.البته چیزای دیگه هم هست که الان حضورذهن ندارم.برین سایت طب المعصومین بازم ممنوعیات بارداری رو ببینین. تا میتونین از آجیل استفاده کنین مخصوصا بادوم سؤالی داشتین در حد وسعم درخدمتم راستی چرا جواب نظر قبلیمو ندادین؟
مامانِ نی نی
4 آذر 94 0:14
استرس نداشته باش. مث من میشی. توکل کن و برو جلو.
مه ناز
4 آذر 94 9:42
سلام.چه خبر؟
خواهری
6 آذر 94 17:09
سلام نسترن جون عزیز دلم به سلامتی خیلی خیلی خیلی خوشحال شدم نازنینم الهی شکر