من یه مامان منتظرم

درانتظارسونوی ان تی

1394/10/15 17:09
نویسنده : نسترن
583 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به خودم ودوستای گلم امروزروزاخرهفته دوازدهمم رودارم سپری میکنم وچندروزدیگه سه

ماه تمام میشه به عنایت پروردگار

این روزهاچقدردیر میگذره ازموقعی که سونوی اول رورفتم چه دلشوره ها واضطراب هایی که

نیومدهم سراغ من هم مهدی ولی ازطرفی هم چون تهوع وگاهی استفراغ داشتم یه جورایی

دلمون قرص میشدکه نی نی هست وترکمون نکرده .هفته دیگه سونوی ان تی دارم وکلی

استرس به جونم افتاده خداکنه زودبگذره این چندروزوخبرسلامتی بچموبشنوم خدامیدونه که

نصف العمرشدیم.هرهفته بارها ازتواینترنت اندازه جنین وحالات مادروسرچ میکردم وای که دلم

غنچ میرفت هم میخندیدم هم اشک میریختم ودعامیکردم که خدایامال منم نگه داربه لطف

ومرحمتت..

خوراکم زیادشده واضافه وزن دارم حالا دیگه هرجامیرم باتعجب نگام میکنن که چاق شدم

وفکرکنم همه حدسایی زده باشن ولی اگه بشه وخدابخوادمشکلی پیش نیادمیخوام تااخرماه

چهارم به کسی نگم البته اگه چاقیم واین شکمم که اومده یه ریزه بالا بزارهخجالتخندونک
 

پسندها (8)

نظرات (2)

مامان یکتا
20 دی 94 0:05
امشب داشتم تو اینستاگرام می چرخیدم که یهو یه چهره ی دوست داشتنیِ آشنا به چشمم خورد .. یه دختر چشم آبی فوق العاده دوست داشتنی ....... یه لحظه هنگ کردم ... گفتم ای واااای من این که آرنیکا ی خودمون ..... آرنیکا که الان 5ماهشه!!! چطور یهو قد کشید و اینهمه بزرگ شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟ پیچو باز کردم و یک عالمه عکس از این فرشته ی ناز ترکیه ای دیدم. 1407 تا ... وب آرنیکا http://prinsecc_2015.niniweblog.com تقلبیه دوستان تقلبی از رو پیچ feyzush.93 تو اینستاگرام ...
پروین
21 دی 94 18:44
به امید خدا که همه چیز روبراهه استرس به خودت وارد نکن دوست عزیز