من یه مامان منتظرم

رویای ناتمام

1394/6/27 18:49
نویسنده : نسترن
436 بازدید
اشتراک گذاری

چندروزپیش فکرای جالبی اومدبه ذهنممتنظر خندونکراضیزیبااینکه ازبس انتظارکشیدم خسته شدم ازبس ازخداخواستم بهم نی نی بده بریدم خودم ازرورفتم ...داشتم فکرمیکردم اگه میشدومیتونستم برم عرش خدااونجایی که هیچکسوراه نمیدن  و ورودممنوعه برم اونجادرشوبکوبم اونقدربکوبم که نگهبانش بابداخلاقی دروبروم بازکنه منم بدون معطلی جلدی بپرم داخل وهرچی صدام کنن به روم نیارم وخودموبرسونم قسمت نی نیای منتظر اذن ورودبه دنیا ...برم نی نی خودموصدابزنم متنظراونقدرصداش کنم که صدام بگیره دنبالش بدووام وببینم یه گوشه کزکرده وتوخودشه ازدوری مامان وباباش برم سمتشووبغلش کنم بگم انتظاربسراومدبدوبریم که مامان اومده دنبالت بیابریم خونمون دیگه ازعذاب دوری وهجرخلاص شدیم اونم بچسبه بهم محکم محکم ودستاشوحلقه کنه به دورگردنم بعدباتمام قدرت وجونی که توبدنم دارم به سمت این دنیاحرکت کنم هرچقدردعوام کنن هرچندسرم دادبزنن کتکم بزنن شلاقم بزنن مهم نیست بزارکارخودشوبکنن مهم نی نیمه که میارم پیش خودم واسه همیشه وبه هیچکسم نمیدمش اخه حقمه سهمه مال خودمه متنظر

ولی بعدبه خودم میام میگم ای باباچیززورکی ازخدامیخای اخه توکجامیتونی دربرابرخدابایستی من کجاوقدرت اون کجا اصلا گیرم بهت نی نی رودادن بعداگه ازت گرفتش به هرطریقی اونوقت چه حالی میشمغمگین

بازم من موندم وهجوم تنهایی وامیدبه ایندهبی حوصله

پسندها (2)

نظرات (2)

میس ابنبات
27 شهریور 94 18:53
وبتون مثل مطالبش خیلی قشنگه خدا ان شالله به شما یه نی نی ناز بده اگه خواستید به منم سر بزنید
مامان دوقلوها
3 مهر 94 22:26
سلام خانمی ممتون که به کلبه ما سر زدی . هیچ وقت چیزیو به زور از خدا نخواه خانمی . ایشالله هر زمان که صلاح باشه خدا بهت عنایت میکنه . واقعا ما نمیدونیم چی به صلاحمونه ... امیدوارم به حق فاطمه زهرا که یک فرزند صالح و سالم خدای مهربون بهتون هدیه بده عزیزم .