من یه مامان منتظرم

انجام عکس رنگی

1394/6/30 18:44
نویسنده : نسترن
617 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امروزبلاخره بعدازیه هفته انتظارواسه عکس رنگی رفتم گفته بودن صبح زنگ بزنم ونوبت بگیرم خانم پشت خط گفت غذابخوروشیاف دیکلوفناک استعمال کن وساعت2ظهربیا

منم چندقاشق غذاخوردم وازبس استرس داشتم خطالب به چیزدیگه نزدم شیافوهم چون توخونه نداشتم نزدم ورفتیم بسمت قتلگاه وانجاهفت خانم دیگه مثل خودم وامده بودیم که عکس بگیریم همه بدترازخودم اظطراب داشتنخندونک من نفرپنجم بودم رفتم وباتمام ترسی که داشتم انجامش دادم واومدم بیرون هرچنددرد داشت ولی تحملش کردم شایدم امپول مسکن وقرص مفنامیک باعث شده بود دردوکمتراحساس کنم به هرترتیب این مرحله روهم گذروندم منشی گفت مشکل خاصی نداری ولی بایدنشون پزشکت بدی حالاتافردابرم نتیجه روبه دکترتحویل بدم ببینم ایشون چی میگنخطاخسته
 

پسندها (7)

نظرات (4)

عاطفه
30 شهریور 94 19:34
سلام عزیزم...به وبم سربزن حتمامنتظرتم
شمیم
31 شهریور 94 19:46
سلام عزیزم ممنون که سر زدی وب زیبایی داری.ایشالا به زودی زود خدا دامنتو سبز کنه چرا موافق نباشم لینک شدی عزیزم
نمدکده زیبا
1 مهر 94 5:41
سلام خوشحالم میشم به وبلاگ نمدی من سر بزنی
★ نیکـو مامان ِ آرنیـکا ★
1 مهر 94 16:12
سلام عزیزم چرا که نه من لینکت کردم با افتخار