من یه مامان منتظرم

طلب بخشش

1394/7/19 1:37
نویسنده : نسترن
659 بازدید
اشتراک گذاری

ساعت یک نیمه شبه وچشمای من بی خواب...به فکرگذشته ام گذشته ای که مثل برق وبادگذشته چه سختیاچه خوشیا چه دورانهایی که گذشت وگذشت ...یازده ساله منتظررحمت خدام  دلم واسه  خودم میسوزه ولی بازم ازحکمتش مطمئنم بازم ازخیرخواهیش مطمئنم.امشب چقدردلم گرفته کاش زودترتکلیفم مشخص بشه قراربودامروزپری بیادولی هنوزنیومده دلم وکمرم درده حالت روحیم خیلی پریشونه صورتم پره جوش شده و..تمام حالتهای زمان پری که هرماه تجربش میکنم خدایااین یه روزچقدرطول کشیدچقدرفکرای خوب وبداومدسراغم چه قدرامیدوارشدم وچندثانیه بعدش به کل ناامید ای دنیا ای روزگارچرامن؟؟

باورم نمیشه توتقدیرم این بوده که توحسرت یه بچه باشم گاهی وقتا شوکه میشم ومیگم این خودمم که مردم باچشم یه ادم بی اولاد نگاش میکنن چقدردلم میگیره وقتی همه اطرافیان بچه دارن ومن هنوزم که هنوزه ندارم گاهی وقتاحس میکنم بهم فخرمیفروشن ولی صبوری میکنم وبه روم نمیارم فقط خدامیدونه وبس

خدایانزاربیشترازاین خواربشم خودت میدونی چقدرحسرت کشیدم ودم نزدم وهمیشه جلومردم خندیدم ونازبچه هاشونوکشیدم که نکنه فکرکنن من حسودیم میشه وبچشونوچشم بزنم وای که چقدرخداخدامیکنم بچه ای تاوقتی من حاضرم چیزیش نشه وگرنه ازخجالت اب میشدم انگارمن مقصربودم که بچه کسی مثلا ازپله بیفته یا سرش بخوره جایی خدایامیدونی من به بچه کسی چشم نداشتم وندارم فقط حسرت بچه نداشته خودم رومیخورم...کرم وکن وببخش من که سراپاتقصیرم وگناهکاربه درگاهت میدونم کارنامم سیاهه ولی رحمت کن ببخش من به بخششت محتاجم تاگره کارم بازبشه ببخش که ازدنیابریدم وچشم انتظاروهابیتت نشستم نزاردیربشه ودلم ازت کنده بشه اخه مردم میگن گناه باعث استجابت نشدن دعا میشه همه فکرمیکنن من وشوهرم چه گناهی کردیم که اینطوری شده خدایاخوارمون نکن دلمون به توگرمه نزاربندتوتحقیرکنن میترسم میترسم طاقتم تموم بشه و...منوببخش خداوگره کارموبازکنغمناک

پسندها (3)

نظرات (4)

مامان نسرین
19 مهر 94 10:57
الهی آمین
مامان مهدیه
19 مهر 94 11:18
عزیزم هیچ کار خدا بی حکمت نیست.بسپار به خدا.انشالا به زودی حاجت میگیری.صبور باش از روزهای زندگیت لذت ببر.با همسرت میتونی شاد باشی.روزهای خوب رو از دست نده.انشالا به زودی خبرخوب میشنویم
مامانِ نی نی
19 مهر 94 11:48
نسترن عزیزم بعد عکس رنگی تا شش ماه وقت داری. نگران نباش. منم ماه اول نشدم. نترس میشه. نا امید تر از من پیدا نمی کردی. بخدا بعد همه ی نمازام دعات می کنم. چون از ته دلم می فهمم چی میگی. اگه خواستی بگو ادرس دکترم رو بهت بگم. من دو بار بعد اینکه رفتم پیشش باردار شدم. چندتا دیگه هم مثل من. دستش سبکه. ان شالله تو هم جواب بگیری
پروین
19 مهر 94 13:12
عزیزم دلم گرفت با این درد دل سنگینت منم بیشتر از دو ساله که منتظرم همیشه بیقرارم همیشه تو فکر اینم که یعنی میشه نوزادم کنارم باشه و من فقط نگاش کنم از عطر تنش مست بشم خلاصه که همه ی فکرم و ذکرم بچس بعضی وقتا میگم چی میکشید شما و امثال شما که این همه ساله منتظرید فقط از خدا میخوام که زود حاجت روا بشی خانم گل .