من یه مامان منتظرم

اجابت دراه است

1394/6/27 18:56
نویسنده : نسترن
619 بازدید
اشتراک گذاری

اینمدت کلی وبلاگهای مامانایی که مثل خودم انتظارنی نی رومیکشیدن وکلی غصه میخوردن رومرورمیکنم اینوبگم خداروشکراکثریتشون نی نی دارشدن وخدااوناروحاجت رواکرده محبتولی نکته قابل توجهش این بودهیچکسوندیدم اندازه من به تعدادسالهایی که من انتظارکشیدم اونم انتظارکشیده باشه

سبزغمگینازیه طرف غمگینم وناراحت که چرامن بایدیازده سال غم بی فرزندی بکشم وچراااا من؟؟؟

ازیه طرف میگم امتحان سخت خداشامل همه کس نمیششه لابدیه چیزی درمن دیده که اینطوری امتحانم میکنه واین فکرباعث میشه به خودم دلداری بدم که نسترن بازم صبرکن صبرکن صبرکن...اجابت درراه است

پسندها (7)

نظرات (13)

مامان گیسو جون
27 شهریور 94 19:35
از خدا می خوام هر چه زودتر یه فرشته پاک و سالم نصیبت کنه عزیزم خدا جواب این صبرت رو حتماً با یه پاداش خیلی قشنگ می ده
نسترن
پاسخ
سلام مرسی که به وبم سرزدین مرسی ازقدرت درکتون ومطلب زیباتون
مامان نسرین
28 شهریور 94 0:02
سلام عزیز دلم راضی باش به رضای خدا تا اون نخواد یه برگ از درخت نمی افته هیچ کارش بی حکمت نیست البته شاید گفتنش برای امثال من راحت باشه اما همیشه توکل کن.به عنوان یه بنده سراپا تقصیر از خدا میخوام به حق شش ماهه کربلا دل شما رو هم شاد کنه.همیشه سلامت باشید.
نسترن
پاسخ
سلام مرسی که به وبم سرزدین واقعاااا ممنون ازدعای زیباتون منم دعامیکنم ایشالاخدانی نیتوسالم برات نگه داره وشمالذت ببری ازوجودش
مامان ماني جون
28 شهریور 94 11:23
منم خوشحال میشم یه دوست دیگه داشته باشم پسست رو خوندم اما خبر نداری کسایی هستن که از شما بیشتر انتظار کشیدن حالا خواستی معرفی میکنم
نسترن
پاسخ
سلام مرسی که به وبم سرزدین والاحالاکه اینوازشماشنیدم دلم اروم گرفت لااقل هستن کسایی که مثل من انتظارطولانی کشیدن به امیدبراورده شدن حاجات خیرهممون
mahya
28 شهریور 94 12:32
سلام عزیزم من لینکتو گذاشتم شمام بزار خواستی راسی امیدوارم خدا یه نی نی گوچولو ناز بهت بده که دیگه غصه هیچیو نخوری
نسترن
پاسخ
مرسی که به وبم سرزدین ومرسی دعای خیرتون ان شالله خدانی نی توسالم وتندرست برات نگه داره
مادرمنتظر
28 شهریور 94 14:18
سلام.لینکتون میکنم یه برنامه برای بارداری توی وبم گذاشته بودم.انجام بدین ان شاءالله نتیجه میگیرین.چون مشکل خاصی ندارین بااین داروهای گیاهی نتیجه خواهیدگرفت خیلی زودبامیدخدا
مامانی
28 شهریور 94 18:52
انشالله که به زودی زود عکسای نی نی نازت را توی وبلاگت بذاری خوشحالم که یه دوست تازه پیدا کردم
ثمره
28 شهریور 94 22:05
ان شالله به آرزوی قشنگت مادرشدن برسی سلام نسترن جون وبتوخوندم وقتی گفتی یازده سال تپش قلب گرفتم بغض گلومو فشارمیداد،خیلی سخته ،ولی با تمام این سختی ها خدای عزیزمون صبروتحملشم به انسانها میده،هیچ کاری نشد نداره البته با اجازهی خدا،هروقت اون بالایی صلاح بدونه به تمام منتظران ی فرشته ی ناز هدیه میده... من مطمئن همه مادر خواهندشد ببخشید زیاد حرف زدم،خوشحال میشم به منم سربزنی
نسترن
پاسخ
سلام عزیزم متشکروممنون ازحضورت وحرفای قشنگت ان شالله خداحاجاتت روبراورده کنه چون دلمو باحرفات گرم کردی
آجی
29 شهریور 94 1:30
سلام نسترن جون ممنون از حضورتون تو وب بلور عزیز دلم با افتخار لینک شدید اگر دوست داشتید رمز وب رو هم داشته باشید خبرم کنید
نسترن
پاسخ
سلام عزیزم مرسی که اومدی
پردیس خواهرماهان گلی
29 شهریور 94 13:18
سلام امیدوارم زودتربه آرزوتون برسیدویک نی نی نانازگیرتون بیاد. راستی توی وبم روکه نیگاکردم دیدم که درخواست تبادل لینک کردیدمنم لینکتوگذاشتم توهم بذارگلم
نسترن
پاسخ
سلام عزیزم مرسی که اومدی قربان تو
هدیه
31 شهریور 94 22:14
سلام نسترن جان خیلی خیلی خوش آمدین به کلبه درویشی من دوستم چرا که نه این مایه افتخارمه که دوستای خوبی مثل شما بنده حقیر رو قابل دونستن و جز دوستاشون قرار دادن منم با افتخار لینکتون می کنم با ما بمان رفیق
نسترن
پاسخ
تمام قدتعظیم میکنم دربرابرشمادوست عزیز
سوگند
3 مهر 94 20:30
منم همینطور..........
خاله جونی
13 مهر 94 15:56
گر خد ای من اوست که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد گر خداوند زحکمت ببندد دری ز رحمت گشاید دره دیگری پشته هر سیاهی سفیدی هستشش عزیزم نگران نباش میفهممت ولی نگران نباش میتونم بپرسم بچه کجایی؟
هانیه
25 مهر 94 17:06
مامان منم بعد یازده سال بچه دار شد